No defallir


 Em van ensenyar a no defallir, a no decaure, a apretar les dents. Em van ensenyar a ser forta, a lluitar per allò que un vol. Em van ensenyar que no hi ha obstacles prou alts, que la constancia és el mitjà per aconseguir qualsevol cosa, però que si no és amb il.lusió tot lo demés no serveix de res. Em van ensenyar a no mirar enrera, i en cas de fer-ho que fos només per agafar impuls. Em van ensenyar que la única manera de ser feliç és deixar les expectatives enrera (assignatura pendent) i centrar-se en els objectius. Em van ensenyar que la paraula clau és : DISFRUTAR.

Vaig aprendre que ser feliç pot ser tan complicat com fàcil, que tot amb un somriure és més fàcil, que és igual que opinin els demés i que un és capaç de fer tot allò que es proposi.
Vaig aprendre que de vida només en tenim una,  que el temps és or i s’ha d’aprofitar fent allò que t’agrada, que totes les emocions són maques, que tots els sentiments d’alguna manera també poden ser-ho… Que si treballes d’allò que t’apasiona no hauràs de treballar ni un sol dia a la teva vida.
Vaig aprendre que hi ha una asignatura de la qual sempre t’has d’examinar i si aproves tens molts números de ser feliç: SOMIAR.

Fes tot allò que t’agradi, la vida es compon de la gent que t’envolta i tot allò que comparteixes amb ells. Aprofita tot allò que et faci creixer, i tot allò que faci mal només ha de servir per ser més fort. COMPARTEIX però sobretot ESTIMA'T!

I un cop escrit i llegit aquestes linees i amb un cansanci físic i mental important, puc anar a dormir sabent que per molt cansada que estigui, que per moltes coses dolentes que em puguin passar, demà si o si ha de ser un bon dia, i si no ho és, segur que tindré la fortalesa de començar de nou. Perque per sobre de tot l'objectiu és SER FELIÇ.


Gràcies aigua, si no hagués passat tantes hores dintre teu, probablement miraria el món amb altres ulls... menys forts!

No defallir, no decaure, no mirar enrera... Disfruta, somia, comparteix i... estima't!


Comentarios